Blogger-event

Jeg var i dag inviteret til blogger-event af Gartneriet Pedersen og Bgreen. 
Det var en dag med en masse inspirerende og søde mennesker. Gartneriet var pyntet med krukker fra Bgreen og selvfølgelig gartneriets egne smukke blomster.  
Vi  fik en rundvisning i gartneriet og information om blomsterne.

 Senere fik vi serveret de lækrest tapas af Landmad.dk 

Super flot ide at sætte løg i små lerkrukker og lade dem spire. 











Forår i Gartneriet Pedersen







Senere var der workshop 


Kommentarer

  1. Hejsa Lotte.
    Jeg har lige læst indlægget hos Fru Pedersen. Så så jeg din kommentar og en nyopdaget have blogger er fundet :) Elsker at blive inspireret og må sige ideen med løg er noget jeg må prøve. Det ser fantastisk ud. Tusind tak for du deler ideen.

    Rigtig dejlig mandag
    Charlotte

    SvarSlet
  2. Tak for sidst, det var jo en helt fantastisk dejlig dag. Inspirationen bobler stadig i mit hoved.
    Smukke billeder du fik taget.

    Kærlig hilsen Anette
    Fru Pedersens have

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg